Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Fury warrior söker

3 posters

Gå ner

Fury warrior söker Empty Fury warrior söker

Inlägg  Timberla tor apr 02, 2009 6:23 pm

Timberland Humen Fury warrior

*** IRL DELEN ***
* Namn:Jonas

* Ålder:15

* Kön:kille

* Intressen (Vad lyssnar du på för musik? Kollar du på film? Vilken typ av film? Anime? Serier? m.m.):ehm. de mesta hip-hop-metal-death metal lite techno osv, film amerikansk fotbolls film som "remember the titans" eller skräck filmer "wrong turn" "silent hill", inte inne i anime eller serier så mycke.

* Hobbies (Några intressanta hobbies? Live, sport, eller musik m.m.):spelar trummor lite då å då, gymmar också rätt mycke

* Hemort:Västerås

* Jobb:inget

* Civilstatus: (singel/sambo m.m.)Flickvänn



*** INGAME DEL ***
* Char namn: Timberland

* Klass:Warrior

* Ras:humen

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om):18/53/0 ja skulle jag vell

* Raiderfarenhet (även classic och TBC räknas):Naxx 10 lite 25 OS10/25 VoA10/25 EoE 10 (inte klarad), BT, Kz , MC , Onyxia, BWL

* Ingame yrke (udda recept m.m.):Herbalism och Inscription

* Vad har du för gear?har 4 blå delar, back soulders trinket och en ring

* Varför vill du joina Regin:vill joina en framgångsrik guild och inte noob guild.. en guild som kanske är villig att hjälpa till me gear och är allmänt social och trevlig

* Känner du någon i Regin (i sådanna fall vem/vilka):Nej de gör jag inte

* Vad använder du för dator till ditt raidande? Vad har du för uppkoppling?jag har 100mg bredband använder dock bara 37 av de men de räcker gått å väl, min dator är inte den bästa men ska skaffa en ny, nuvarande är bärbar och grafik kortet är lite konstigt så ibland blir min skärm svart i 1-3 sekunder.

* Vilka dagar / tider kan du spela?:alla vardagar, helgerna spenderar jag mycke med min flickvän och gör grejjer

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser):<pathetic> trädskalle tror jag han hette, lämna för att dom ställde in naxx när de saknades en healer och alla andra va redo och jag kunde inte dagen efter men dom gick ändå när inte jag kunde så..<and one imganery friend> samma orsak kommer ej ihåg leader. sen en massa små guilds som inte gjort framsteg.

* Hur pass seriös är du inom PVE? (world-first, realm-first, casual etc.):PvE är de ända jag gör, hatar pvp rätt mycke vet ej varför.

* Några skulder till andra spelare/guilds?:nej absolut inte, lånar jag så betalar jag tbx.

* Är du ursprungs ägaren av kontot?:ja de är jag

* Övriga frågor:hmm... nje

Timberla
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior söker Empty Sv: Fury warrior söker

Inlägg  Kokslina tor apr 02, 2009 7:37 pm

under behandling.
Kokslina
Kokslina
Admin

Antal inlägg : 194
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior söker Empty Tjena stocken!

Inlägg  Windray mån apr 06, 2009 1:16 pm

Tja stocken:D
Windray
Windray

Antal inlägg : 7
Join date : 09-03-21

Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior söker Empty Sv: Fury warrior söker

Inlägg  Timberla mån apr 06, 2009 2:06 pm

tjaa =D

Timberla
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior söker Empty Sv: Fury warrior söker

Inlägg  Timberla mån apr 06, 2009 9:13 pm

inte för att vara så men jag skulle vilja ha ett besked i år tack

Timberla
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior söker Empty Sv: Fury warrior söker

Inlägg  Timberla ons apr 22, 2009 6:17 pm

ni är fan den segaste guilden på att repallya som finns "under behandling" sen inget mer de är ju jävligt bra

Timberla
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior söker Empty Sv: Fury warrior söker

Inlägg  Kokslina tor apr 23, 2009 4:39 pm

du har ganska dålig gear tbh.
Kokslina
Kokslina
Admin

Antal inlägg : 194
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior söker Empty Sv: Fury warrior söker

Inlägg  Timberla fre apr 24, 2009 3:26 pm

mer ap än dom flesta (3,9k ub) 29%crit å 400 nånting hit rating å om du syftar på att jag har 3 blå så..aaa...de är bara retarded om de är du antyder på, men aa visst, tack för raka svaret jag fick ändå, säg ja eller nej ffs är de svårt eller.

Timberla
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior söker Empty Sv: Fury warrior söker

Inlägg  Kokslina lör apr 25, 2009 2:33 am

Timberla skrev:mer ap än dom flesta (3,9k ub) 29%crit å 400 nånting hit rating å om du syftar på att jag har 3 blå så..aaa...de är bara retarded om de är du antyder på, men aa visst, tack för raka svaret jag fick ändå, säg ja eller nej ffs är de svårt eller.

well, på armory ser jag inte den siffran om jag ska vara helt ärlig. en bra gearad fury-warrior ligger på 3,5-3,6 UB.. lolz
Kokslina
Kokslina
Admin

Antal inlägg : 194
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior söker Empty Sv: Fury warrior söker

Inlägg  Ferix sön apr 26, 2009 12:34 pm

* Damage: 1234 - 1489
* Speed: 3.22
* Power2996
* Hit Rating: 411
* Crit Chance: 20.59%
* Expertise: 9

så står det på armory....

Det som menas med detta e att du skrev.......
(mer ap än dom flesta (3,9k ub) 29%crit å 400 nånting hit rating å om du syftar på att jag har 3 blå så..aaa...de är bara retarded om de är du antyder på, men aa visst, tack för raka svaret jag fick ändå, säg ja eller nej ffs är de svårt eller.)

så det vi /jag undrar vart du får 1k ap och 9%i critt ifrån??????


Men men ge grappen ett svar tycker sj att det tar lite tid....

/ferix
Ferix
Ferix

Antal inlägg : 27
Join date : 08-12-01
Age : 45

Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior söker Empty Sv: Fury warrior söker

Inlägg  Timberla sön apr 26, 2009 12:55 pm

vi gör på de enkla sättet, adda Jonas.TheBeat.Westberg@hotmail.com på msn så skickar jag en prt scr så kan du ju avgöra själv sen om de är svårt att förstå att armory fuckar rätt ofta men men... adda så får du ju we med egna ögon

Timberla
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Fury warrior söker Empty Sv: Fury warrior söker

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet