Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Destinyone Fury warrior

4 posters

Gå ner

Destinyone Fury warrior Empty Destinyone Fury warrior

Inlägg  Destinyone mån mar 30, 2009 10:13 pm

<Destinyone> - <Warrior>

*** IRL DELEN ***
* Namn: Lillis

* Ålder: 18

* Kön: Pojke

* Intressen (Vad lyssnar du på för musik? Kollar du på film? Vilken typ av film? Anime? Serier? m.m.): Hmm , tittar mycket på Naruto och även andra animer , lyssnar mest på In flames men kan även hända johnny cash lr nått sånt xD

* Hobbies (Några intressanta hobbies? Live, sport, eller musik m.m.): Jag spelar pingis , riktigt duktig faktiskt , annars går jag i skolan och är med kompisar , festar även en hel del

* Hemort: Örebro!

* Jobb: Gymnasieelev! Industripojke

* Civilstatus: (singel/sambo m.m.) Singen på veckerna ialf Wink



*** INGAME DEL ***
* Char namn: Destinyone

* Klass: Warrior

* Ras: Nelf

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): Är fury atm , men har prot gear så visst kan jag specca om!

* Raiderfarenhet (även classic och TBC räknas): Allt utom sunwell i tbc , allt i lich king och mc / ony / bwl / aq20/40 och ZG

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Kan allt i BS och har även mining

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Destinyone

* Varför vill du joina Regin: Har lite lite lite problem med engelskan men inte så farligt , annars tycker jag det verkar grymt med en svensk guild och har träffat några i regin och det verkar vara bra folk Smile sen även så blir det mer socialt med svenskar , och jag hoppas jag kan ge en hjälpande hand!

* Känner du någon i Regin (i sådanna fall vem/vilka): Jochelina snackade jag nyss med , sen var det ju folk från HH hörde jag , som jag har sett när Hubbe har lirat med Smile

* Vad använder du för dator till ditt raidande? Vad har du för uppkoppling? Kan ingenting om datorer , men har en ny för 14k från komplett ( som sagt kan ingenting ) men klarar det mesta , sen har jag 24 lina

* Vilka dagar / tider kan du spela?: Alla dagar , från 16.00 till kanske 24.00

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser): CTsamurai har jag varit med länge nu och trivs där , men vill ha en svensk guild och lära känna nytt folk , och det är Gwayne och LEto som är gm´s

* Hur pass seriös är du inom PVE? (world-first, realm-first, casual etc.): Inget av dom Sad slutade spela innan lich king kom ut

* Några skulder till andra spelare/guilds?: Nixpix

* Är du ursprungs ägaren av kontot?: Jappamen!

* Övriga frågor: Hoppas ni har en spot åt mig och min holy pala vän! skulle vara trevligt att hjälpa till och lära känna nytt folk! Tack på förhand / Lillis =D

Destinyone

Antal inlägg : 2
Join date : 09-03-30

Till överst på sidan Gå ner

Destinyone Fury warrior Empty Sv: Destinyone Fury warrior

Inlägg  Tito mån mar 30, 2009 10:22 pm

Bra apply osv, dock synd att du tittar på japanskt barnprogram Very Happy Men vi återkommer med svar mycket snart.
Tito
Tito

Antal inlägg : 134
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Destinyone Fury warrior Empty Sv: Destinyone Fury warrior

Inlägg  Destinyone mån mar 30, 2009 10:54 pm

Barnprogram! nyktra till!? mycket bra btw Smile
Skynda!

Destinyone

Antal inlägg : 2
Join date : 09-03-30

Till överst på sidan Gå ner

Destinyone Fury warrior Empty Sv: Destinyone Fury warrior

Inlägg  Jochelina tis mar 31, 2009 12:24 am

kmr svar ikväll skulle jag tro : >
Jochelina
Jochelina

Antal inlägg : 9
Join date : 09-01-23

Till överst på sidan Gå ner

Destinyone Fury warrior Empty Sv: Destinyone Fury warrior

Inlägg  Kokslina tis mar 31, 2009 3:10 am

Antagen för Fury-spec!

msga Kokslina, Kayson eller Tito in-game för invite.
Kokslina
Kokslina
Admin

Antal inlägg : 194
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Destinyone Fury warrior Empty Sv: Destinyone Fury warrior

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet