Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

dk söker till bra guild

Gå ner

dk söker till bra guild Empty dk söker till bra guild

Inlägg  Raizeth tis apr 14, 2009 9:16 pm

In-game namn : Raizeth, human Death knight

Namn: Fredrik

ålder: 16 år

Kön: man

Jag är väldigt social och är ute mycket men när guilden behöver mig så är jag hemma Smile

jag gillar att simma

Hemort: Staffanstorp som ligger mellan malmö och lund Smile

Jag pluggar pluggar

Singel



In-game namn: Raizeth

klass: Death knight

ras: human

Specc: för tillfället Blood 51/0/12 och är villig att respecca för få så bra dps som möjligt.

Har raidat nästan alla pre-tbc och har raidat kara-mh. Har gjort nästan alla bossar i naxx och vet alla tacts.'

Har ingen high skill prof ftm

Mitt gear är lite random, har 5 lvl 80 epixx.

jag gillar guilder som går fullt ut och en svensk guild är ett plus i kanten Smile Och jag har letat efter en bra raiding guild länge men har inte hittat någon.

jag känner ingen utom Wigge som har gjort en apply också Smile

jag har en dator som klarar att ha crysis på anti-anylasing på 16xQ, och har ett stadigt internet med väldigt få lag spikes som jag klarar av

jag kan spela alla dagar i veckan men jag kan bara stanna till 22:30 sen måste jag nog dra utom på helgerna som jag kan stanna uppe nästan hela natten.

jag har bara varit med i små guilder med den här men med min hunter har jag varit med några större guilder på balnazzar.

Jag är väldigt seriös när det gäller PvE och leavar inte för en whipe eller två Razz Och jag har råd till pots/flasks till varje raid Så de e chill.

har inga skulder

jag är den ända ägaren och har alltid varit mitt.

Jag kommer va väldigt seriös när jag ska raida med guildet och skulle väldigt väldigt gärna vilja joina Smile

Raizeth
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet