Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Frostfire Mage Apply.

2 posters

Gå ner

Frostfire Mage Apply. Empty Frostfire Mage Apply.

Inlägg  Windray lör mar 21, 2009 8:46 pm

Ansökningsmall:

Ämne (Apply): <Windray> - <Mage>

*** IRL DELEN ***
* Namn: Marcus

* Ålder: 16

* Kön: Man

* Intressen (Vad lyssnar du på för musik? Kollar du på film? Vilken typ av film? Anime? Serier? m.m.): hmm, brukar lyssna på neradio oftast eller metal/deathmetal. Föredrar action/komedi filmer/ lite Family guy eller Simpsons är aldrig fel. Very Happy

* Hobbies (Några intressanta hobbies? Live, sport, eller musik m.m.): Hmm det är la att spela wow eller vara med kompisarna.

* Hemort: Ullared
* Jobb: Jobbar på Ica lite då och då.

* Civilstatus: (singel/sambo m.m.) Singel



*** INGAME DEL ***
* Char namn: Windray

* Klass: Mage

* Ras: Human

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): Är frostfire specad men kan ju alltid speca om till Arcane om ni vill det. Men föredrar ju Fire specen iaf.
http://eu.wowarmory.com/character-talents.xml?r=Neptulon&n=Windray


* Raiderfarenhet (även classic och TBC räknas):
Spelade aldrig pre TBC. Men i TBC clerade jag allt från Kara->BT. Hann aldrig med SWP doc. Har ju gjort klart SWP i efterhand för att få achivementen och möta den stora KJ Razz Det är alldrig fel att se Legendray Bowen droppas.
I Wotlk har jag clerat Naxx/OS/Eoe/Voa i 25/10 man. Har även gjort OS 10 man 1D och OS 25 2D.

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Tailoring 435/450, Enchanting 450/450, Cooking 450/450, Fishing 450/450, First aid 450/450.
Har alla cooking recept man kan köpa för Dalaran Cooking badges så behöver ngn raid food så är det bara att fråga.

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk):
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Windray

* Varför vill du joina Regin:Letar en ny bra guild som jag kan ge mina skills till, om dom nu håller måttet Smile . Och det är ju också trevligt att vara med i en helsvensk guild. Personligen tycker jag att det blir en goare stämning i guilden Very Happy

* Känner du någon i Regin (i sådanna fall vem/vilka):Ja jag känner till Vesslan. Det var han som typ tipsade mig till att göra en apply:P
Känner också till Holy Paladinen Adoke som har skickat en application.Very Happy

* Vilka dagar / tider kan du spela?:
Jag kan raida nästan alla dagar. Men det finns doc ett litet problem. Jobbar med att ficksa betygen nu när man är i sista året innan gymnasiet.
Så jag kanske kommer kunna raida högst 2 dagar i veckan 3 ibland. Fredagar/Lördagar är alltid lätt att raida på om man inte är ute och gör ngn annat.
Från och med att sommarlovet börjar kommer jag kunna raida alla dagar så då är det lugnt.

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser):
Har varit med i Broken sedan jag började spela WoW. Violetta är GM där.

* Några skulder till andra spelare/guilds?: Nix pon flox inga skulder till någon atm.

* Är du ursprungs ägaren av kontot?: Yes

* Övriga frågor: Nop Very Happy
Windray
Windray

Antal inlägg : 7
Join date : 09-03-21

Till överst på sidan Gå ner

Frostfire Mage Apply. Empty Sv: Frostfire Mage Apply.

Inlägg  Kay sön mar 22, 2009 6:14 pm

Skriv till Kayson, Tito eller Kokslina ingame.

Kay

Antal inlägg : 84
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet