Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

DK Tank / DPS apply

Gå ner

DK Tank / DPS apply Empty DK Tank / DPS apply

Inlägg  Fnizz fre apr 03, 2009 7:55 pm

Ansökningsmall:

Ämne (subject): <Ditt ingame namn> - <Din klass>

*** IRL DELEN ***
* Namn: Erik

* Ålder: 16

* Kön: Kille

* Intressen (Vad lyssnar du på för musik? Kollar du på film? Vilken typ av film? Anime? Serier? m.m.): Musik är jag ganska allätande, techno ligger väll i topp. Film, komedi är det absolut bästa.

* Hobbies (Några intressanta hobbies? Live, sport, eller musik m.m.): Jag håller på med tkd (taekwon-do) 3ggr i veckan. mån ons och fredadgar. Kan därför inte raida mån och onsdagar.

* Hemort: Torslanda

* Jobb: Skola

* Civilstatus: (singel/sambo m.m.) Singel



*** INGAME DEL ***
* Char namn: Fnizz

* Klass: Death knight

* Ras: human female

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): atm pvp (shadowfrost) eftersom jag inte har ngn aktiv guild.

* Raiderfarenhet (även classic och TBC räknas): Spelade inte så mkt i tbc och pre, har heller aldrig haft ngn riktig seriös guild nu i 80 så jag har inte downat maly 25 eller sarth + drakar än.

* Ingame yrke (udda recept m.m.): low skill.

* Vad har du för gear?

* Varför vill du joina Regin: Blev rekomenderad av ''Bzi'' grym irl broder som är med i gillet. Sen att den är svenska är ju grymt.

* Känner du någon i Regin (i sådanna fall vem/vilka): Bzi då.

* Vad använder du för dator till ditt raidande? Vad har du för uppkoppling? 24mb internet, harcore data. Körde för det mesta offline spel med höga prestanda krav förut, innan wow.

* Vilka dagar / tider kan du spela?: Torsdagar och helgerna framdör allt men även tisdag.

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser): Var med i frost battle inc. Men en pala som heter Diyako leavade och tog dom bästa med sig till en annan guild. Sen hände samma sak med den guilden ( vi requtade för mnga. ) och då orkade jag inte flytta en gng till.

* Hur pass seriös är du inom PVE? (world-first, realm-first, casual etc.): Inga world elr realm first, men när jag väl raidar så gör jag mitt bästa.

* Några skulder till andra spelare/guilds?: nope.

* Är du ursprungs ägaren av kontot?: Ja

* Övriga frågor: jag har både tank och dps gear, tank gearet är väll det jag raidat mest med. Är sjlv klart redo att respecca för gillet.

Fnizz
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

DK Tank / DPS apply Empty Sv: DK Tank / DPS apply

Inlägg  Kokslina sön apr 05, 2009 4:34 pm

Tyvärr, vi är endast intresserade av personer som kan raida onsdag, torsdag och söndag.
Dessutom har du inga maxade professions.
Kokslina
Kokslina
Admin

Antal inlägg : 194
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet