Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Apply Lighthart

Gå ner

Apply Lighthart Empty Apply Lighthart

Inlägg  Lighthar tis maj 19, 2009 10:34 pm

*** IRL DELEN ***
* Namn: kerra

* Ålder: 17

* Kön: boii

* Intressen (Vad lyssnar du på för musik? Kollar du på film? Vilken typ av film? Anime? Serier? m.m.): Rappare! Very Happy skräck filmer!!!

* Hobbies (Några intressanta hobbies? Live, sport, eller musik m.m.): Musik RAPP AUF DOOM

* Hemort: trollhättan

* Jobb: kommer snart bettong arbetare!

* Civilstatus: (singel/sambo m.m.) suveren min boii!! Razz nah men har brud (3 på g) Razz



*** INGAME DEL ***
* Char namn: Lighthart

* Klass: Hunter!

* Ras: Night elf

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): Sur / ms . 2 olika spec i ms 3 i sur! å är villig att specca som ni vill

* Raiderfarenhet (även classic och TBC räknas): pre tbc är nog inte så myk lite små raids då. tbc kara / 3 bossar bt. sen lite små raids

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Skining / enc

* Vad har du för gear? staffen å min crossbow är nog de ända dåliga . 1 t8. 2 t7.5. sen lite naxx gear å valor gear! Razz

* Varför vill du joina Regin: för att ja vill gärna ha en bra guild som inte är omogna å sånt Very Happy sen trycker ja ni e fett bra! Razz

* Känner du någon i Regin (i sådanna fall vem/vilka): suveren MY BOI!

* Vad använder du för dator till ditt raidande? Vad har du för uppkoppling?

* Vilka dagar / tider kan du spela?: alla dagar 13:00 - 03:00 Razz

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser): har varigt med i tidigare guilden Shadow Ryders GM Kjeks |||| Inferno GM Freezie ||| BAFFO GM vete fan vem det är Razz . å det var på The mealstrom Very Happy det var väll dom som hjälpte mig att lärar migalla tacs å gear upp mig! shadow ryders är rätt högt uppsat guild! Razz

* Hur pass seriös är du inom PVE? (world-first, realm-first, casual etc.): väldigt seriöst! å vill inte ha en lek stuga i en raid. Very Happy

* Några skulder till andra spelare/guilds?: nope

* Är du ursprungs ägaren av kontot?: yess

* Övriga frågor: suveren är sexyyyy <3 Razz

Lighthar
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet