Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Survival hunter lf svensk guild

2 posters

Gå ner

Survival hunter lf svensk guild Empty Survival hunter lf svensk guild

Inlägg  Fallings mån mar 23, 2009 10:19 pm

*** IRL DELEN ***
* Namn: Nils
* Ålder: 17
* Kön: Man

* Intressen (Vad lyssnar du på för musik? Kollar du på film? Vilken typ av film? Anime? Serier? m.m.): Blandad musiksmak, ser mycket film där jag gillar allt från action och komedi, alla humorserier om ni känner till Grotesco, hem till midgård, Familiy guy, kvarteret skatan mm

* Hobbies (Några intressanta hobbies? Live, sport, eller musik m.m.): Musik vänner skolan och chilla
* Hemort: Ullared/Varberg
* Jobb: Studerar atm


*** INGAME DEL ***
* Char namn:
Fallingsky
* Klass:
Hunter
* Ras:
Dwarf ofc

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om):
Survival ser jag överlägset som den bästa specen atm, spelar 6 / 14 / 51

* Raiderfarenhet (även classic och TBC räknas):
Spelade en kort tid på classic men i TBC raidade jag allt från början till slut. Dock inte på min hunter utan i min dåvarande guild som jag tillbringade 1,5 år hoss innan jag i början av wotlk rerollade min hunter. Var snabbt inne i ssc som vi farmade upp mot 35 gånger och gick sedan upp i bt och mh och slutade en bit in i Sunwell.l Har extremt mycket raiderfarenhet från den tiden. Har inte kommit igång riktigt i wotlk men kört igenom naxx och de andra + alla hcs otall gånger ofc

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Är skinner 450 och Lw 445 har de vanligaste receptsens från trainers + ett mail recept som jag gjort för mig själv.

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk):
Jag har ganska bra gear, gearat upp allt på mindre än en månad vilket är ganska bra. Men vill betona att jag har väldigt bra dps. Kan spela survival bra och håller bra dmg för min gear :

* Varför vill du joina Regin: Jag vill joina eftersom Regin är ett ställe jag letat efter med inte hardcore raidande med bra svesnsk gemenskap som man kan prestera bra i.

* Känner du någon i Regin (i sådanna fall vem/vilka):

Jag har gått i samma klass som Anathel i 3 år och känner han relativt bra. Snackar då och då nu. Tror han kan rekeomedera mig. Känner även Adoke / windray som nyss har joinat eran guild. Det är frammförallt adoke som jag gearat upp mig tillsammans med i hcs/raid.

* Vilka dagar / tider kan du spela?:
Vardagar är inte något problem om det inte är något specielt, helger kan jag lite senare fredag lördag men ej söndag.

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser):
Jag går utifrån min warrior ( den heter förövrigt Freely ) eftersom det länge var min main ). Jag var med i Livonia under 1,5 år där Gmen är Teskima. Lämmnade pga av saknat intresse att raida med min warrior så drog min hunter till 80 och gearade upp istället.

* Några skulder till andra spelare/guilds?: Absolut inte snarare folk med skulder till mig

* Är du ursprungs ägaren av kontot?: Ja
Twisted Evil Laughing Razz Very Happy Very Happy

Fallings
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Survival hunter lf svensk guild Empty Sv: Survival hunter lf svensk guild

Inlägg  Fallings mån mar 23, 2009 10:27 pm

Armory linken fungerade ej ser jag för var inte inloggad. Försökte göra ett användar acc men fick inget registreringsmail. Dunno vad det kan beror på :p här är den iafalll /character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Fallingsky

Fallings
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Survival hunter lf svensk guild Empty Sv: Survival hunter lf svensk guild

Inlägg  Kokslina mån mar 23, 2009 10:30 pm

Alltid bra när någon har polare som redan är med oss, vi återkommer snarast! Wink
Kokslina
Kokslina
Admin

Antal inlägg : 194
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Survival hunter lf svensk guild Empty Sv: Survival hunter lf svensk guild

Inlägg  Mynax tis mar 24, 2009 10:32 pm

en liten undran.
Varför inte speccad +hit när du inte är hitcappad?

Mynax

Antal inlägg : 39
Join date : 09-02-16

Till överst på sidan Gå ner

Survival hunter lf svensk guild Empty Sv: Survival hunter lf svensk guild

Inlägg  Fallings tis mar 24, 2009 10:44 pm

Du menar "focused aim", aa det skulle betyda bort med improved pet och en mindre i improved aspect of hawk. Vilket du nog har rätt i är bättre för 3 % extra hit. Tar och respecar den dirr Smile

Fallings
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Survival hunter lf svensk guild Empty Sv: Survival hunter lf svensk guild

Inlägg  Kokslina tor mar 26, 2009 11:38 pm

Med tanke på att du inte kan raida söndagar så avböjer vi din anmälan. Tack och välkommen åter!
Kokslina
Kokslina
Admin

Antal inlägg : 194
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Survival hunter lf svensk guild Empty Sv: Survival hunter lf svensk guild

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet