Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

<Nexita's Application> <DeathKnight>

2 posters

Gå ner

<Nexita's Application>  <DeathKnight> Empty <Nexita's Application> <DeathKnight>

Inlägg  Nexita lör feb 14, 2009 4:14 am

* Namn: Daniel

* Ålder:17

* Kön:pojk

* Intressen (Vad lyssnar du på för musik? Kollar du på film? Vilken typ av film? Anime? Serier? m.m.): alt utenom opera

* Hobbies (Några intressanta hobbies? Live, sport, eller musik m.m.): musikk, håndball, fotball

* Hemort: Norge - Trondheim

* Jobb: Skole

* Civilstatus: (singel/sambo m.m.) Inte singel



*** INGAME DEL ***
* Char namn: Nexita

* Klass: Death Knight

* Ras:Night Elf

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): Unholy Raid specc: 2-3k dps (4k i spiderwing)

* Raiderfarenhet (även classic och TBC räknas): cleared alt från classic og TBC, nesten alt i WOTLK: naxx 25 (half, reason bad tanks at patchwerk) malygos (wiped on 3 % -.-) ye, done the most Smile

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Current Leveling: Enchanting, Mining

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Nexita

* Varför vill du joina Regin: jag vil joina Regin, fordi jag trur at det e en gjette bra guild som kan komme langt, jag vil gjerne hjelpa til Smile

* Känner du någon i Regin (i sådanna fall vem/vilka): nah Smile but i wanna get to know them ^^

* Vilka dagar / tider kan du spela?: som regel varja dag,

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser): im going to leave smexy beacuse i wanna join a better guild that can clear naxx and so on and a little bit more active guild

* Några skulder till andra spelare/guilds?:

* Är du ursprungs ägaren av kontot?: yes

* Övriga frågor:

Nexita

Antal inlägg : 1
Join date : 09-02-14

Till överst på sidan Gå ner

<Nexita's Application>  <DeathKnight> Empty Sv: <Nexita's Application> <DeathKnight>

Inlägg  Gladast lör feb 14, 2009 2:15 pm

en NORRMAN!! =))
Gladast
Gladast

Antal inlägg : 38
Join date : 09-01-23
Ort : Västervik, sweden

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet