Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

application

Gå ner

application Empty application

Inlägg  jonte lör feb 14, 2009 2:11 am

* Namn: Jonathan Karlsson

* Ålder:16 17 i år

* Kön: man

* Intressen (Vad lyssnar du på för musik? Kollar du på film? Vilken typ av film? Anime? Serier? m.m.): ja lyssnar på det mesta men oftast hårdrock

* Hobbies (Några intressanta hobbies? Live, sport, eller musik m.m.): jag tränar thaiboxning ganska seriöst.

* Hemort: Linköping

* Jobb: Gymnasiet går automation

* Civilstatus: (singel/sambo m.m.) singel



*** INGAME DEL ***
* Char namn: Magyiz

* Klass: Mage

* Ras: Human

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): Frostfire villig o specca om

* Raiderfarenhet (även classic och TBC räknas): Mest erfarenhet på min warrior clearat allt ifrån karazhan till black temple

* Ingame yrke (udda recept m.m.): tailoring / mining håller på o skillar just nu

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk)

* Varför vill du joina Regin: Därför att ja vill spela i en seriös svensk guild orkar inte med alla bulgarier på servern

* Känner du någon i Regin (i sådanna fall vem/vilka): nej tror inte det iaf.

* Vilka dagar / tider kan du spela?: onsdagar måndagar fredagar kanske helg skiftar med tider men tror iaf runt 17:00 till 24:00 senare på helger

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser): Jag är med i frost battle inc just nu men villig o lämna annars ingen direkt seriöst guild i wotlk spela i ecliptic i tbc

* Några skulder till andra spelare/guilds?: nej inga alls

jonte
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet