Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Protection warrior.

Gå ner

Protection warrior. Empty Protection warrior.

Inlägg  Machoman sön mar 29, 2009 10:02 pm

*** IRL DELEN ***
* Namn: Emil

* Ålder: 17

* Kön: Kille

* Intressen (Vad lyssnar du på för musik? Kollar du på film? Vilken typ av film? Anime? Serier? m.m.): Musik, då är det väll lite harcore/trance/tecno, lite rap med. Kolla på film det gör jag ganska mycket på kvällarna när jag är med min flickvän, annars är väll mina intressen att hänga nere på stan och sånt på helgerna.

* Hobbies (Några intressanta hobbies? Live, sport, eller musik m.m.): Har inga speciela Hobbies :s

* Hemort: Nora

* Jobb: Skola

* Civilstatus: (singel/sambo m.m.) Flickvän



*** INGAME DEL ***
* Char namn: Machoman

* Klass: Warrior

* Ras: Draenei

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): 12/8/51 (Protection)

* Raiderfarenhet (även classic och TBC räknas): Rensat allt pre tbc och tbc, och såklart allt i wotlk.

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Jewelcrafting(455)Mining(450) Inga udda recept.

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk):

* Varför vill du joina Regin: Först och främst, det är en svensk guild, sen att det är lite hardcore i er.

* Känner du någon i Regin (i sådanna fall vem/vilka): Windray

* Vilka dagar / tider kan du spela?: Söndag-Torsdag från 14.00 till 00.00 +

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser): Va med i broken i typ nästan 2 år, men lämmna för att det var för mkt slacking etc, vi kunde knapt få ihop en 10 man raid, sen föredrog alla att leecha gear med sinna alts också. Lite tråkigt : /

* Hur pass seriös är du inom PVE? (world-first, realm-first, casual etc.): Inga world/server first, men jag är jävligt seriös när det kommer till PvE.

* Några skulder till andra spelare/guilds?: Nää

* Är du ursprungs ägaren av kontot?: Ja

* Övriga frågor: Har ett ganska bra sett av Fury gear också ifal det skulle va så att ni behöver en fury warrior.

Machoman
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Protection warrior. Empty Sv: Protection warrior.

Inlägg  Kokslina tis mar 31, 2009 3:22 am

Med tanke på att du hade CoX som "förhandsval" så är vi aningen tveksamma som du kanske förstår. Dessutom har vi för närvarande 2st aktiva prot-warriors.

Om du på något sätt kan övertyga oss så gör gärna det.
Kokslina
Kokslina
Admin

Antal inlägg : 194
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet