Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Zizza 80 Warrior !

2 posters

Gå ner

Zizza 80 Warrior ! Empty Zizza 80 Warrior !

Inlägg  Neeurotica ons apr 22, 2009 1:12 am

*** IRL DELEN ***
* Namn: Kevin Thulin

* Ålder: 18

* Kön: Man

* Intressen (Vad lyssnar du på för musik? Kollar du på film? Vilken typ av film? Anime? Serier? m.m.):

WoW, hänga med polarna festa osv;> Brukar faktiskt inte se så mycket filmer, mest serier på TV. Lyssnar mest på Metal,och lite odd - fransk rapCore.

* Hobbies (Några intressanta hobbies? Live, sport, eller musik m.m.):
Spenderar det mesta utav min fritid på WoW,fast gymmar nära på varje dag. Spelar även gitarr:)

* Hemort: Trelleborg

* Jobb: Inget, går andra året Teknik.

* Civilstatus: (singel/sambo m.m.)
Singel



*** INGAME DEL ***
* Char namn
Zizza

* Klass
Warrior

* Ras
Nightelf

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om)
Prot och även arms/pvp. Är villig att respecca.

* Raiderfarenhet (även classic och TBC räknas)
¨Classic> MC/Aq40. Pre TBC> Kara fram till ssc/tk, sedan tog jag en kort paus och rerolla PvP s4/s5.

* Ingame yrke (udda recept m.m.)

BS 450 och Mining 450.

* Vad har du för gear?
Full valor, last laugh/wall of terror som prot. Har lite naxx10 gear som dps.

* Varför vill du joina Regin?
Vill joina ett bättre gille än mitt nuvarande, sedan spelar jag hellre i ett svenskt gille- kommunikation osv funkar mycket bättre som i sin tur leder till en bra raidstandard. Har spelat i ett svenskt gille på Stormscale, Nobility fast sedan merga vi med Ad Infinitum.
Sedan har jag suttit och /who regin och sett er köra Ulduar sent sent vilket verkar lovande;)

* Känner du någon i Regin (i sådanna fall vem/vilka)
Ingen

* Vad använder du för dator till ditt raidande? Vad har du för uppkoppling
Har en bra "Gaming dator/ 24bit, fast den ena sockeln på mitt moderkort har börjat strula så kör just nu med 1gig ram. Har dock beställt ett nytt,borde komma nu i veckan/början av nästa.

* Vilka dagar / tider kan du spela?
Jag spelar i stort sätt varje dag 19:00 - 00:00. Är dock van vid att köra som roterande tank- sätter upp ett schema tillsammans men någon annan tank. Hörde dock att ni körde ons/tors+sön 19:00-23:00 vilket passar mig utmärkt.

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser)
Technique. Vill lämna gillet pga att dom inte tar raidandet så seriöst längre. Varit massa slack på sistone, nya okunniga spelare.

* Hur pass seriös är du inom PVE? (world-first, realm-first, casual etc.)
Realm first. Progress, sedan jobba på gear"farm-mode. Offrar gärna en fredag/lördag kväll för att göra progress, samt dra ut de normala tiderna de där extra.
* Några skulder till andra spelare/guilds?
Nej

* Är du ursprungs ägaren av kontot?
Ja

* Övriga frågor
Nej, fråga ni Smile

Neeurotica

Antal inlägg : 3
Join date : 09-04-10

Till överst på sidan Gå ner

Zizza 80 Warrior ! Empty Sv: Zizza 80 Warrior !

Inlägg  Kokslina ons apr 22, 2009 5:05 am

Antagen som Arms/Prot!

Snacka med Kokslina, Kayson, Tito eller Lassepanter in-game för invite osv.
Kokslina
Kokslina
Admin

Antal inlägg : 194
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet