Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

gamla Rarely är tillbaka med sin präst!

4 posters

Gå ner

gamla Rarely är tillbaka med sin präst! Empty gamla Rarely är tillbaka med sin präst!

Inlägg  Suney lör jan 10, 2009 3:18 am

Ålder:15 snart 16

Klass & Ras: Präst, Human

Specc: Holy / Disc

Är du villig att respecca? jao men är roligast att vara holy....

Tidigare guilder och raidexperience?
Pre wotlk:
Apose, Soulseekers, The Dark Templars, Big Bad Mojos och någon mer jag inte kommer ihåg. -.-
Allting upp till illidan

Wotlk:
Duality och Lunacy.
Os Och Voa inte så märkvärdigt.. men Naxx har jag downat 6 bossar i naxx 25 och 7 i 10 manars ganska sämst men funkar för mig Razz

Varför lämnade du dina tidigare guilder? inget bra bemötande i Lunacy och inte heller i Duality rent ut sagt kaxig attityd och det gillar jag inte.

Varför vill du joina Regin? känner många där och vet att det alltid är skön stämning och inget hackande på varandra om man gör fel en gång.

Känner du någon i guilden? känner nog ganska många där bara set ferix online som jag känner ganska bra men vet inte om folk har bytat namn.

Berätta lite om dig själv: jag heter mattias och bor i varbergs kommun, jag spelade med Soulseekers pre wotlk som var en härlig tid Smile, finns väll inte så mkt mer att säga. om det är något ni undrar kan ni bara viska till mig in game. Smile

"Varför skulle Regin ta med dig, och vad skulle båda parterna få ut av det?" En spelare som är villig att progressa och Showar up för nästan alla raids om det är bra attityd i guilden och ingen tror att han/Hon är störst och bäst. vad ni skulle kunna få ut av mig mer? Heals Smile? och ännu en till person som kan delta det roliga Smile



Hoppas ni har det gött och läser det jag skrivit med vänliga hälsningar eran Rarely Smile Peace Brothers! king

Suney
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

gamla Rarely är tillbaka med sin präst! Empty Sv: gamla Rarely är tillbaka med sin präst!

Inlägg  PETTERÄGER! lör jan 10, 2009 4:40 am

Inte att jag bestämmer detta men tycker du ska med, låter bra! Wink
PETTERÄGER!
PETTERÄGER!

Antal inlägg : 76
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

gamla Rarely är tillbaka med sin präst! Empty Sv: gamla Rarely är tillbaka med sin präst!

Inlägg  Tito lör jan 10, 2009 2:35 pm

Håller med PETTERÄGER!. Vi återkommer Smile
Tito
Tito

Antal inlägg : 134
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

gamla Rarely är tillbaka med sin präst! Empty Sv: gamla Rarely är tillbaka med sin präst!

Inlägg  Gladast tis feb 10, 2009 1:01 am

Vad hände med denna applyn? Rolling Eyes
Gladast
Gladast

Antal inlägg : 38
Join date : 09-01-23
Ort : Västervik, sweden

Till överst på sidan Gå ner

gamla Rarely är tillbaka med sin präst! Empty Sv: gamla Rarely är tillbaka med sin präst!

Inlägg  Evergrey tis feb 10, 2009 1:08 pm

inte en aning men imo så tycker jag vi har en bra uppsättning med präster 3 skuggor och 3 holy
Evergrey
Evergrey

Antal inlägg : 36
Join date : 08-11-06

Till överst på sidan Gå ner

gamla Rarely är tillbaka med sin präst! Empty Sv: gamla Rarely är tillbaka med sin präst!

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet