Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

retri paladin

Gå ner

retri paladin Empty retri paladin

Inlägg  darkhart tis maj 19, 2009 9:38 pm

Ämne (subject): <Ditt ingame namn> - <Din klass>

*** IRL DELEN ***
* Namn:david

* Ålder:17

* Kön:man

* Intressen (Vad lyssnar du på för musik? Kollar du på film? Vilken typ av film? Anime? Serier? m.m.):sitter hälst vid datan och nötar på =) men kollar oftast på scrubs ,spin city m.m

* Hobbies (Några intressanta hobbies? Live, sport, eller musik m.m.):spelar även fotboll , rätt duktig=p inte för att skryta ^^

* Hemort:tvååker

* Jobb:jag jobbar inte för tillfället

* Civilstatus: (singel/sambo m.m.):singel



*** INGAME DEL ***
* Char namn:darkhart

* Klass:paladin

* Ras:human

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om):Retribution,kan tanka om det behövs, skulle gjärna heala om jag hade lite gear =)

* Raiderfarenhet (även classic och TBC räknas):har inte vart den rätta lvln i rätt tid under pre-tbc och tbc men nu i 80 så e det eoe ,naxx ,os ,voa nya bossen ofc , har kollat lite utube filmer om ulduar

* Ingame yrke (udda recept m.m.):Jewelcrafting nästan 450 , mining i 450

* Vad har du för gear?: har 3 superior rästen epic, t8 1 del och 2 valor, 1 t7, men som sagt jag e riktigt aktiv =)

* Varför vill du joina Regin:för jag e jäklans sugen på att raida och inte pugga för jag hört att ni e en skillad guild =)

* Känner du någon i Regin (i sådanna fall vem/vilka):jag hade en irl polare som sedan lämna

* Vad använder du för dator till ditt raidande? Vad har du för uppkoppling?:förstår inte riktigt men jag brukar aldrig bli dc om det e så ni menar

* Vilka dagar / tider kan du spela?:kan nog inte spela på måndag och torsdag

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser):ny på servern

* Hur pass seriös är du inom PVE? (world-first, realm-first, casual etc.): ?

* Några skulder till andra spelare/guilds?:nej

* Är du ursprungs ägaren av kontot?:jag har köppt det av en irl polare men det var la några månader sen

* Övriga frågor:

darkhart
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

retri paladin Empty hej igen ^^

Inlägg  darkhart tor maj 21, 2009 4:08 pm

hörde att ni needar holy pallys och jag skulle gilla att vara en holy paladin , så jag farmar gear atm för det =)

darkhart
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet