Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Tidigare zepox saknar er :(

2 posters

Gå ner

Tidigare zepox saknar er :( Empty Tidigare zepox saknar er :(

Inlägg  fähunden ons maj 13, 2009 1:07 am

Hoppa av Liluri, bytte namn för att brorsan skulle ta över. Men nog fasen sitter man framför wow på kvällarna iaf. Very Happy
Saknar gänget, så om de finns plats för element shaman är jag sugen. Eller ev. resto om man lyckas farma mer gear för det. Ni som är kvar vet ju varför jag lefta, trivdes dock som fasen och har flera irl där.
Mitt gear har väl inte förändrats så mycket, speccat resto och kört lite hc med det det, kört ner 6 bossar i ulduar hc som element. What a Face

fähunden
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Tidigare zepox saknar er :( Empty Sv: Tidigare zepox saknar er :(

Inlägg  LasseP ons maj 13, 2009 2:32 am

JUMP JUMP JUMPER lol!


Senast ändrad av LasseP den ons maj 13, 2009 2:56 am, ändrad totalt 1 gång
LasseP
LasseP

Antal inlägg : 23
Join date : 09-02-14
Ort : västervik

Till överst på sidan Gå ner

Tidigare zepox saknar er :( Empty Sv: Tidigare zepox saknar er :(

Inlägg  Kokslina ons maj 13, 2009 2:45 am

Du leftar Regin av egoistiska skäl, du joinar en annan guild illa kvickt, du får inte raida med din nya guild för att du är för dålig och nu kommer du tillbaka till oss med svansen mellan benen. Du kan ju själv bedöma huruvida du tror att vi tar tillbaka dig.

lol!
Kokslina
Kokslina
Admin

Antal inlägg : 194
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Tidigare zepox saknar er :( Empty Sv: Tidigare zepox saknar er :(

Inlägg  fähunden ons maj 13, 2009 10:05 am

Haha, tråkigt med den nivån på det. Hade väl trott man skulle få ett seriöst snack ingame eller något istället för att ni ska fantisera här.
Trodde jag klargjorde mina skäl ganska tydligt när jag lefta tidigare, men kanske svårt att få förståelse för att man har familj och hur svårt det är att planera sina kvällar när ingen annan brydde sig om raidandet. clown

fähunden
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Tidigare zepox saknar er :( Empty Sv: Tidigare zepox saknar er :(

Inlägg  Kokslina ons maj 13, 2009 6:57 pm

fähunden skrev:Haha, tråkigt med den nivån på det. Hade väl trott man skulle få ett seriöst snack ingame eller något istället för att ni ska fantisera här.
Trodde jag klargjorde mina skäl ganska tydligt när jag lefta tidigare, men kanske svårt att få förståelse för att man har familj och hur svårt det är att planera sina kvällar när ingen annan brydde sig om raidandet. clown

Förhoppningsvis så är du inte så pass naiv att du verkligen tror att du är den enda som hade det svårt med att planera in raids. Tro inte heller att du var den enda som blev besviken när vi inte fick ihop tillräckligt med folk för att raida. Faktum kvarstår, du lämnade guilden p.g.a. detta men de allra flesta stannade och försökte kämpa vidare, det säger ju något om skillnaden mellan oss och dig, personligen så tycker jag att du bör spara ihop lite pengar och köpa dig lite karaktär. Sättet du lämnade på var även det tvivelaktigt, jag fick ett meddelande här på forumet och sedan var du bara borta. Sammanfattningsvis så uppskattar vi inte illojalitet i guilden Regin.
Kokslina
Kokslina
Admin

Antal inlägg : 194
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Tidigare zepox saknar er :( Empty Sv: Tidigare zepox saknar er :(

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet