Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

80 Holy paladin Verbi

2 posters

Gå ner

80 Holy paladin Verbi Empty 80 Holy paladin Verbi

Inlägg  Verbi lör maj 09, 2009 5:04 pm

* Namn: Olof

* Ålder: 18

* Kön: Man

* Intressen: Inom "musik" så är det psychedelic som jag lyssnar på mest, kan slinka in någon random låt lite då och då. Det jag brinner för när det gäller serier är Scrubs måste jag säga. favoritfilm lejonkungen.

* Hobbies: Jag går i 3:an på gymnasiet i varberg, umgås alltid med nära o kära (a).

* Hemort: Varberg.

* Jobb: Jobbar med min far som elektriker.

* Civilstatus: Varför ha en stabil, ha flera istället, singel.




INGAME DEL

* Char namn: Verbi

* Klass: Paladin

* Ras: Draenei

* Talang spec: Jag har bara lirat holy i wotlk på denna char. men lär mig snabbt andra specs.

* Raiderfarenhet: Håll i hatten, nu kommer "den" ställa sig.
Vi börjar med vanilla wow. jag lirade holy präst(Prisolla) hela vanilla va med i en guild som heter Nexus (som ni för höra mer om sen) vi clearade zg aq20 mc bwl onyxia och aq40. sen tog jag pause till bc.
Burning crusade: Började med att levla upp prästen där och joinade Dark tranquility (nya nexus samma officers) vi körde hela kz ganska snabbt sen gick det utför en disband, joinade en annan guild som jag clearade med upp till LadyV och Kael. Tröttnade på priest, började levla upp min Verbi till 70 och raidade kz magtherdion gruuls. Tebax till prästen igen för att det va för lite som dök upp efter att ha signat på Verbi. Spelade 2v2 som disc präst hela S2 - S3 med warlock. kom dock bara till 2,2k rating. Sen när slutet av S3 kom så började på Verbi igen och raidade med Soulseekers tog alla bossar förutom Archiemonde i MH. och 3-4 bossar I BT tror jag. Tog en pause till wotlk.
Wotlk: Levlade upp en DK(Qoe) direkt och joinade Nexus som har återskapats med alla gamla godingar. Jag lirade dps nästan tiden. Vi clearade alla encounters förutom The Immortal innan Ulduar. Jag skaffa plagued proto drake från Glory of the raider. Sen började jag levla upp Verbi till 80 skaffade lite gear.
Körde 6 bossar i Ulduar25 tror jag, och 5 bossar i 10man. Lär mig tacts lätt.
Char namn:
Prästen: Prisolla @ Sylvanas.
DKn: Qoe @ Sylvanas.

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Mining bara atm, det va för gulden förr.

* Vad har du för gear? Jag kör med Haste crit på equip. och all in på Intellect sockets. för det är bäst. folk påstår att paladins ska gå över till mp5 / haste gear nu ist, jag stannar som pre ulduar. Det gick inte att linka armory men skulle varit fint om ni inspecta mig ingame eller checkade armory Smile

* Varför vill du joina Regin: För jag söker en guild som har en framtid och vill lära "känna" mer spelare.

* Känner du någon i Regin: Ingen som jag kan komma på, kan va någon IRL som kanske poppar upp.

* Vad använder du för dator till ditt raidande? Vad har du för uppkoppling?
Core™️ i7 klockat den: 3.86GHz
Intel®️ X58 Chipset
NVIDIA®️ GTX 295
1600MHz DDR3 Memory
Windows®️ Vista Ultimate 64 Bit
24 mbit uppkoppling.

* Vilka dagar / tider kan du spela?: Alla dagar I veckan kan jag. 17.30 - 00.00.

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser): varit med i 2st i hela wotlk. SweSub först. droppade för att raida med min IRL ist. För han kom inte in för dom inte recruita hans class. Vi joinade Broken tillsammans och där gick det väl bra tills jag kom hem full från krogen o joinade raidet... > Dont drink and play.

* Hur pass seriös är du inom PVE?: Jag går all in för det.

* Några skulder till andra spelare/guilds?: Nej ingenting mer andra som är skyldig mig nånting.

* Är du ursprungs ägaren av kontot?: Självklart.

* Övrigt: Hoppas ni har haft det trevligt när ni har läst min ansökan Wink

Verbi
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

80 Holy paladin Verbi Empty Sv: 80 Holy paladin Verbi

Inlägg  Tito sön maj 10, 2009 2:31 pm

bra apply. Vi kommer återkomma med ett svar till dig inom en snar framtid.
Tito
Tito

Antal inlägg : 134
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

80 Holy paladin Verbi Empty Sv: 80 Holy paladin Verbi

Inlägg  verbi sön maj 10, 2009 10:29 pm

skönt att höra Smile

verbi
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

80 Holy paladin Verbi Empty Sv: 80 Holy paladin Verbi

Inlägg  Kokslina mån maj 11, 2009 3:01 pm

Mycket bra apply, vi är i stort behov av Holy Paladins.

Msga Kokslina, Tito eller Kay ingame.
Kokslina
Kokslina
Admin

Antal inlägg : 194
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

80 Holy paladin Verbi Empty Sv: 80 Holy paladin Verbi

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet