Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Ringgix gör det igen

Gå ner

Ringgix gör det igen Empty Ringgix gör det igen

Inlägg  Ringgix mån maj 18, 2009 6:02 pm

Jag gör min egna apply

Namn: simon
Karaktärens namn: ringgix
Class: Warrior
Ålder: 15
Vart du bor: sibbarp






Beskriv dina tidigare erfarenheter i World of Wacraft 40 och 25-manna raidande. Beskriv också gärna vilka bossfighter du fann utmanande och varför du tycker så? WoW calssic så spelade jag som Troll hunter, rensade allt från Zul'gurub till Meaxxna i gammla naxx, Jag kan inte säga att nån boss fight va sådär jätte svår förutom Twins och Q'thun, var med i Horde veriasonens Kill loot repeat då, joinade dom lite innan Naxx kom så dom hade ju inte direkt några problem med att rensa alla raider då, så allt blev ju för lätt för mig. I TBC spelade jag med den gubben jag kör nu, rensade allt från Karazhan till Felmyst, Kan inte säga att nån fight där var svår häller, Karazhan Gruul och Magtheridon rushade man bara igenom, ssc/tk var det samma, men tyvär så provade vi aldrig Vashj och Keal innan den stora nerf patchen, men efter den patchen så va dom fighterna bara lol ... Mount' hyjal och black temple var också bara lol efter nerfen ... vi rensade up till council på 2 och en halv timme första gången vi var i BT, nästa dag så tog det ungefär 3 timmar innan vi lärde oss illidan fighten och fick ner han, var lite svårt att lära sig att kita eld snubbarna ...

Vad för professions har du och varför har du valt dom? Beskriv också vad dom tillför oss när vi raidar och/eller vad dom gör för dig? mining(450) ger mig 50 stamina så det är ju bra eftersom jag är prot speccad. Jewe crafting(450) Epic prismatic gems till mig för bättre stats, Gratis crafting till er :p

Vad gör du när du inte spelar World of Warcraft? Är med min flcikvän, ute och festar med mera.

Hur flexibel är du när det gäller raidtider? Loggar du in bara på raids? Naah ... loggar väll bara in för raids ifal jag inte kommer på nå annat att göra.

Vilka guilds har du varit i förut och varför har du lämnat dom?

Klarar du att raida 3dagar i veckan? Såklart!

Varför ska vi invita dig? För att jag är en person som inte slackar, är alltid redo till 100% kan min roll ut och in.

Annan information som kan vara nödvändig: Tror inte det, kmr inte på nå för tillfället iallafall.

Ringgix
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet