Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D

5 posters

Gå ner

Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D Empty Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D

Inlägg  kaldros fre maj 15, 2009 2:00 pm

*** IRL DELEN ***
* Namn: Rasmus Wieveg

* Ålder: 16

* Kön: Man !

* Intressen (Vad lyssnar du på för musik? Kollar du på film? Vilken typ av film? Anime? Serier? m.m.): Har inge större intressen inom film å så tittar på det mesta kan man säga =D och lyssnar på det mesta med men föredrar rock / heavy metall

* Hobbies (Några intressanta hobbies? Live, sport, eller musik m.m.): På fritiden tränar jag en sport som heter Parkour som jag har tränat i snart 4 år nu

* Hemort: Stockholm/Åkersberga

* Jobb: Skola

* Civilstatus: (singel/sambo m.m.) Flickvän sen några månader tillbaks



*** INGAME DEL ***
* Char namn: Bouwer

* Klass: Warlock

* Ras: Gnome

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): 0/42/29 Ja jag är villig att speca om !

* Raiderfarenhet (även classic och TBC räknas): Clenat allt i classic dock mycket av det ex naxx å så i tbc. i TBC Körde jag igenom allt. Wotlk allting förutom Uldunar eller vad det nya raidet heter ^^

* Ingame yrke (udda recept m.m.): 450/450 skining och 433/450 tailoring

* Vad har du för gear?

* Varför vill du joina Regin: För ett jag letar efter ett seriöst raidande guild (svenskt) som inte raidar allt för ofta och för att jag känner en massa personer i guildet med, samt att det ska bli roligt att börja raida igen.


* Känner du någon i Regin (i sådanna fall vem/vilka): Vesslan Tommy Valandor Ferix Punicher Arillion Yohannez Chooje gladast Myzox anatell Smile finns säkert fler men det är dom jag känner till som är i guildet Razz

* Vad använder du för dator till ditt raidande? Vad har du för uppkoppling? Pentium 4 (3,6 Ghz), 1 Gig ram, Radeon X700 SE jag har en bra lina som aldrig dör Smile

* Vilka dagar / tider kan du spela?: Kan spela i stort sätt alla dagar (dock inte fredagar) och dom flesta tiderna saken är den att jag inte vill binda mig alls för mycket vid datorn nu som jag gjorde förut så runt 3 dagars raidande för mig i veckan skulle nog sitta fillemang Smile

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser): Soulseekers, Big Bad mojos.

* Hur pass seriös är du inom PVE? (world-first, realm-first, casual etc.): Är seriös inom Pve World First, Realm first spelar faktiskt inte så stor roll för mig dock, visst är det roligt om man får nått sånt men annars e det ju bara att kämpa på Very Happy

* Några skulder till andra spelare/guilds?: Nop

* Är du ursprungs ägaren av kontot?: Im not men har spelat warlock och raidat i wotlk innan sålde det accet och nu har jag detta Smile

* Övriga frågor: nixpix

kaldros
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D Empty !

Inlägg  Droyd fre maj 15, 2009 4:56 pm

Känner kaldros sen Soulseekers, vet att han kan spela bra.

Lycka till

Droyd

Antal inlägg : 2
Join date : 09-04-14

Till överst på sidan Gå ner

Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D Empty Sv: Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D

Inlägg  nolis fre maj 15, 2009 9:27 pm

är inte det axelssons lock ?
nolis
nolis

Antal inlägg : 30
Join date : 08-11-09

Till överst på sidan Gå ner

Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D Empty Sv: Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D

Inlägg  Evergrey lör maj 16, 2009 10:03 am

Du får inge plus i mina ögon av erfaraenhet när du lira shaman i bbm, joina fick lite gear sen poff va du borta och hade bytt server utan ett ord förns typ flera veckor efter
Evergrey
Evergrey

Antal inlägg : 36
Join date : 08-11-06

Till överst på sidan Gå ner

Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D Empty Sv: Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D

Inlägg  Tito sön maj 17, 2009 3:35 am

Var det inte du som tog guildbanken och sa att det var din bror flera gånger? Smile
Tito
Tito

Antal inlägg : 134
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D Empty wii

Inlägg  kaldros sön maj 17, 2009 2:01 pm

jag:o tror jag inte, nu blandar du nog ihop mig med nån annan:p<3

kaldros
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D Empty :)

Inlägg  pewpewbu tis maj 19, 2009 6:41 pm

När får man svar tro ? Smile

pewpewbu
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D Empty Sv: Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D

Inlägg  Ferix tis maj 19, 2009 7:08 pm

vad heter locken på armory hittar ingen Bouwer iallafall...
Ferix
Ferix

Antal inlägg : 27
Join date : 08-12-01
Age : 45

Till överst på sidan Gå ner

Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D Empty .

Inlägg  kaldros ons maj 20, 2009 9:27 am

Har flyttat över den till Neptulon nu och heter Pewpewbuffme (:

kaldros
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D Empty yepsii

Inlägg  kaldros ons maj 20, 2009 1:00 pm

antar att ni inte vill ha mig så kan lika gärna avslå mig själv :p annars skulle ni nog ha svarat i det här laget

kaldros
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D Empty Sv: Bouwer 80 warlock även känd som Kaldros / Pewpewbuffme =D

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet