Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Mage söker till guild

Gå ner

Mage söker till guild Empty Mage söker till guild

Inlägg  Wigge tis apr 14, 2009 3:04 pm

In-game namn : Wigge, human mage

Namn : Victor.

Jag är 16 år gammal.

Kön: man.

Om jag inte spelar wow så spelar jag antagligen cs eller är ute i dagsljuset Smile På fritiden så pluggar jag eller är ute med vänner.

Jag spelar oftast fotboll.

Jag bor i skåne i Lund där finns en lite förort som heter Staffanstorp,

Jag pluggar förtillfället.

Just nu är jag singel.



In-Game namn : Wigge

klass: mage

ras: human

specc: 0/53/18 FBB specc

Jag har erfarenhet i alla raids i wotlk och det mesta i TBC Smile

Professions : Jewelcrafting (450/450) Mining (450/450)

Full epic gearad mage förutom ett blått trinket Sad. 4/5 T7 25 man, Gothiks Cowl headet osv, resten finns på armory.
(kan även byta ut Headet till T7 25 man head)

Jag vill joina guilden därför att jag har länge sökt en svensk och trevlig guild som kan raida och inte slackar. Regin har jag därför funderat på att joina under en lång period och jag ska ge 110% om jag får joina =)

Jag känner bara en i Regin så vitt jag vet Razz Han heter Harador och är human mage han har. Gladast tipsade mej om guilden och jag blev sugen.

Jag har en AMD dator som funkar till raidande, upplever inte alls mkt grafiklagg.Detta påverkar inte mitt raidande. Min lina ligger på 24/8 (24mbit ned, 8 upp)

Jag kan spela alla dagar och alla tider, förutom över kl 23.00 på vardagar.

Jag var tidigare med i guilden "Eternal" men jag är väldigt trött på den pga folket,raidsen och språket ( det är en bulgarisk guild) GM i guilden är Hypnoticrage. Guilden har clearat allt utom Sarth 3D som dom aldrig kommer lyckas med Very Happy

Inom PVE är jag väldigt seriös när det gäller allt. Jag tar med pots och flasks och har repairat innan raid time.

Har inga skulder

Jag är ursprungsägaren av kontot.

vill gärna joina eran guild Smile

Wigge
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Mage söker till guild Empty Sv: Mage söker till guild

Inlägg  Kokslina tis apr 14, 2009 5:22 pm

Bra apply! kort och koncis.

Vi återkommer med svar så snart vi kan.
Kokslina
Kokslina
Admin

Antal inlägg : 194
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet