Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Death Tank

2 posters

Gå ner

Death Tank Empty Death Tank

Inlägg  Står att mån mar 23, 2009 11:21 pm

Ämne (subject): <Mirkili> - <Death Knight>

*** IRL DELEN ***
* Namn: Philip

* Ålder: 16

* Kön: Pöjk

* Intressen (Vad lyssnar du på för musik? Kollar du på film? Vilken typ av film? Anime? Serier? m.m.): Jag lyssnar gärna på blandad musik, allt från lugn till hårdaste metal. På den senaste tiden har det blivit mest hård musik ^^ Så som Metal.

* Hobbies (Några intressanta hobbies? Live, sport, eller musik m.m.): Jag gillar att spela WoW OFC! Gitarr och kompisar är inte fel det heller Wink

* Hemort: Göteborg

* Jobb: Gymnasiet antar jag (A)

* Civilstatus: (singel/sambo m.m.) Singel, men kinda dating WoW



*** INGAME DEL ***
* Char namn: Mirkili

* Klass: Death Knight

* Ras: Night Elf Female

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om): Atm är jag Unholy DPS, men som sagt, jag applyar för Tanking.

* Raiderfarenhet (även classic och TBC räknas): Spelar sen release så är en feting till gamer, har raidat alla classic instancer förutom Naxxramas, på många olika gubbar. Alla TBC utom BT(clearad i Wotlk) och SW Smile Har inte kunnat raida för mycket under den tidigare wow pga min ålder när jag började.

* Ingame yrke (udda recept m.m.): Är Mining 450/450 och håller på att lvla Engineering(Gnomish), den ligger på 260 ^^

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk): Mitt gear är inte det bästa kan nog inte säga, jag har varit 80 på min DK i ca 1 dygn played time, har lyckats roffa åt mig en del epics iaf ^^ --->

* Varför vill du joina Regin: Jag vill joina Regin för jag har hört mycket possitivt om guilden. Dessutom känner jag/har känt en i guilden nästan sen Wotlk start, Malarya(sen lvl 74), och p.g.a att många av mina andra in game kompisar har applayat (Windray, Adoke, Fallingsky). För det andra är det ju inte alls fel att vara med i en Svensk guild heller Wink

* Känner du någon i Regin (i sådanna fall vem/vilka): Malarya, folk som applayat som kanske kommer, inte vet jag Very Happy .... ---> (Windray, Adoke, Fallingsky)

* Vilka dagar / tider kan du spela?: jag kan raida nästan alla dagar i veckan, beror på hur mkt prov jag har och så eftersom jag fortfarande pluggar, det finns ett litet problem dock... kan bara vara aktiv tills 22.30 :/ ... Jo jag vet, det är ett stort problem, specielt om man ska bli tank för den delen... det har gått bra i andra guilds och med hög dps i guilden gör man snabb progress för en kortare raid också Smile (Snacka med mig om det In-Game)

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser): Med denna charen har jag bara varit med i Broken som en Alt till min nuvarande main Miralda(druid, raidande specc: Moonkin) och samma där, varit med i Broken sen Wotlk... I TBC Lirade jag på min priest där jag var med i många guilds, Scorched, Purified, och kanske till och med någon till Smile!

* Några skulder till andra spelare/guilds?: Nej, det har jag inte ^^!

* Är du ursprungs ägaren av kontot?: Japp, eller... min bror är det, fast jag är nuvarande ägare:P han har ett annat eget account Smile

* Övriga frågor: Tjoneppsan... ville bara säga en sak ---> PUSS! <3 Very Happy!

Står att
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Death Tank Empty Death Tank

Inlägg  Mirkili* mån mar 23, 2009 11:24 pm

Glömde skriva att jag har clearat alla wotlk instancer Smile!

Mirkili*
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Death Tank Empty re : Death tank

Inlägg  Mirkili* mån mar 23, 2009 11:26 pm

Armory länk funkade visst inte heller Smile så här är den >.<

Mirkili*
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Death Tank Empty re : Death tank

Inlägg  Mirkili* mån mar 23, 2009 11:27 pm

fan... nu jag har gjort bort mig totalt, aja...

Mirkili*
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Death Tank Empty Sv: Death Tank

Inlägg  Kay mån mar 23, 2009 11:28 pm

19-23 är våra raidtider just nu, är inga undantag där.

Ett + för du känner de andra och är sugen att tanka, din gear är något man kan jobba mycket på också.

Kay

Antal inlägg : 84
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Death Tank Empty Sv: Death Tank

Inlägg  Kokslina tor mar 26, 2009 11:44 pm

Tyvärr så verkar våra raidtider inte passa dig så vi avböjer vänligen.
Kokslina
Kokslina
Admin

Antal inlägg : 194
Join date : 08-11-07

Till överst på sidan Gå ner

Death Tank Empty Sv: Death Tank

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet