Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Mynax - Hunter med god experience

5 posters

Gå ner

Mynax - Hunter med god experience Empty Mynax - Hunter med god experience

Inlägg  Mynax mån feb 16, 2009 2:00 am

*** IRL DELEN ***
* Namn:
Christian

* Ålder:
26

* Kön:
Icke kvinnliga

* Intressen:
Ja ni, musik, menar ni då den som spelas i Stormwind eller Ironforge.. i så fall har man lyssnat en hel del på musik, vare sig man vill eller inte Smile
Nä men lyssnar en del på lättare rock, tex 3 doors down, Takida mfl. Jobbar alla vardagar, men det är väll mer ett jobb en ett intresse. Sen har vi den obligatoriska tjejen som äger hela mitt hjärta, tror hon i alla fall Smile

* Hobbies:
Har alltid varit en stor sportnörd, men nu har det blivit lite mindre på den fronten Sad

* Hemort:
Norrköping. Ny flyttad, kommer ursprungligen från Stockholm

* Jobb:
Säljare

* Civilstatus:
Sambo, men ändå särbo Razz



*** INGAME DEL ***
* Char namn:
Mynax

* Klass:
Hunter

* Ras:
Draenei (female, väldigt viktigt Smile )

* Talang spec. (vi räknar med att du är villig att speca om):
Survival, testar runt lite olika speccs och många timmar framför dummyn i IF så är denna bäst Razz 6/14/51

* Raiderfarenhet (även classic och TBC räknas):
Classic: MC, BwL, Aq20, Vissa delar i Aq40 (hade mycket plugg när vi raidade där), Naxx 40 manna. tog allt fram till Sapphiron.
Var under denna tid CL för mages (vilket var 10-15st) i en guild som jag har för mig hette Alpha eller Ohm på Steam Weelde Cartel. Svårt det där med minnet Razz

TBC: Rensa SSC och nästan TK innan första Nerfen med en guild på Twisting Nether där jag är GM. Tog TK, MH och halva BT innan nästa nerf. Sen rensa vi BT och några bossar i Sunwell efter sista Nerfen. Även det med samma guild. Spelar då Restro Shaman.

Outlands: Allt såhär långt, förutom 3 drakar inne i Obsidian. (fått 3:e draken till 5%) Detta också med samma guild på Twisting Nether som jag är GM över.

* Ingame yrke (udda recept m.m.):
Är ny levlad Inscriptioner (3 dagars levland) för att få shoulder enchanten. Men lär dyka upp en del fina recept.

* Vad har du för gear? (ctprofile / armory länk):
Har inte det bästa gearet, men med tanke på att jag har 2dagars played i level 80 på denna char så har jag enligt mig riktigt bra gear. Men jag ligger stadigt på 3k dps på 25manna bossar (beror självfallet från gång till gång, men normalt) Gearet uppgraderas nästan dagligen och jag gör inte mycket annat än försöker uppgradera det vi HC's Naxx 10 m.m.

Armory:
be.imba.hu:

* Varför vill du joina Regin:
Dels så har jag några vänner i Regin bland annat Torbear, Zepox och Harador vilket skulle vara kanon att få raida med dom.
Men sen vill jag utmana mig själv att slå mig in som en av topp DPSarna i en bra guild. Samt att lära kännna nytt folk som förhoppningsvis tycker det här spelet är roligt.
Men sen vill jag även se hur det spelas i andra guilder än den jag är van med.

* Känner du någon i Regin (i sådanna fall vem/vilka):
Som jag skrev åvanför: Torbear, Zepox och Harador

* Vilka dagar / tider kan du spela?:
Kan raida Onsdagar, Måndagar, Tisdagar vissa Söndagar.

* Vilka tidigare guilds har du varit med i, och varför lämnade du? (ta med vem som är/var GM i guildet, för referenser):
Här kommer väll det jag hoppas ni kan tycka är roligt istället för ett hinder.
Som jag skrivit förut så är jag GM för en av de bättre guilderna på servern Twisting Nether. Ger gärna ut vem och vilken guild till de som har användning av att veta det, men för att undvika onödig missförstånd utelämnar jag det i applyn. Men detta betyder inte att jag kommer hantera denna som en alt, troligen snarare tvärt om. Jag lägger ner mer tid på denna char coh kommer aldrig till en raid utan flask, mat m.m. Man kan ha kul utanför raider m.m. men på bossar ger jag alltid 150%. Beroende på vilka raid dagar Regin har så kan jag lätt schemalägga så jag kan vara med på de flesta raiderna.
Som sakt, hoppas ni tar detta som nått positivt istället för negativt.


* Några skulder till andra spelare/guilds?:
Nada, inga, what so ever

* Är du ursprungs ägaren av kontot?:
Har ägt kontot sen spelet släpptes för många år sedan.

* Övriga frågor:
Är väll egentligen inga direkta frågor kvar eller synpunkter som jag redan inte skrivit.
Hoppas få höra nått positivt svar från er. Annars tackar jag för den tidien ni tagit er att läsa denna apply, och önskar er lycka till inne i Naxx, men framförallt när nästa raid instance släpps.

Christian - Mynax, hunter

Mynax
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Mynax - Hunter med god experience Empty Mynax - Hunter med god experience

Inlägg  Mynax mån feb 16, 2009 2:05 am

Vet inte varför länkarna inte kom med till armory och be.imba. men försöker igen.

Armory

Mynax
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Mynax - Hunter med god experience Empty Mynax - Hunter med god experience

Inlägg  Mynax mån feb 16, 2009 2:07 am

ger upp. sök på armory Mynax så hittar ni mig Smile

Mynax
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Mynax - Hunter med god experience Empty Sv: Mynax - Hunter med god experience

Inlägg  Arilion mån feb 16, 2009 4:28 am

Mynax skrev:Vet inte varför länkarna inte kom med till armory och be.imba. men försöker igen.

Armory


De flesta har problem med det, värkar vara nått jidder med att posta url's vet inte redigt hur man ska få ordning på det =/

I övrigt så tycker jag att det var en mycket bra apply. Låter som att det du kanske saknar gear-mässigt tar du igen i erfarenhet.
Tyvärr så har vi 3 aktiva hunters atm men jag ska kolla runt lite vad dom andra tycker och tänker.

Arilion
Admin

Antal inlägg : 115
Join date : 08-11-06

https://regin-guild.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Mynax - Hunter med god experience Empty Sv: Mynax - Hunter med god experience

Inlägg  Ferix mån feb 16, 2009 11:47 am

Applyen är nog den bästa och mest välformaterade vi har hafft, men 3 aktiva Hunters har vi redan. Personligen röstar jag Tummen upp.
Även att guilden består av mestadels RL polare, Så kan man aldrig få nog av duktiga spelare...........glhf

/Ferix
Ferix
Ferix

Antal inlägg : 27
Join date : 08-12-01
Age : 44

Till överst på sidan Gå ner

Mynax - Hunter med god experience Empty Sv: Mynax - Hunter med god experience

Inlägg  malajen mån feb 16, 2009 12:17 pm

Väldigt bra apply får man säga, Aldrig fel med en extra Hunter. Very Happy du får min röst.
malajen
malajen

Antal inlägg : 27
Join date : 08-11-06
Age : 39

Till överst på sidan Gå ner

Mynax - Hunter med god experience Empty Tjo

Inlägg  Vesslan mån feb 16, 2009 12:42 pm

Riktigt grym apply ! Lycka till!

Vesslan

Antal inlägg : 21
Join date : 09-01-17

Till överst på sidan Gå ner

Mynax - Hunter med god experience Empty Sv: Mynax - Hunter med god experience

Inlägg  Gladast mån feb 16, 2009 7:51 pm

Välskriven apply, goda erfarenheter. Som sagt så är vi 3 hunters aktiva atm, men det kommer alltid att dyka upp raidspots. Du har min röst.

Lycka till med ansökan.
Gladast
Gladast

Antal inlägg : 38
Join date : 09-01-23
Ort : Västervik, sweden

Till överst på sidan Gå ner

Mynax - Hunter med god experience Empty Sv: Mynax - Hunter med god experience

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan

- Liknande ämnen

 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet