Regin Forum
Vill du reagera på det här meddelandet? Registrera dig för forumet med några klick eller logga in för att fortsätta.

Läs eller inte upp till dig som ser det.

2 posters

Gå ner

Läs eller inte upp till dig som ser det. Empty Läs eller inte upp till dig som ser det.

Inlägg  Hyrfilm fre feb 13, 2009 1:27 am

Hej hå, på böljan den blå.

Dåså ska vi ta å skriva lite skit här antar jag

Jon Gustavsson var namnet bor i Rättvik Dalarna.

Årgång 87, närmare bestämt 16 februari

Manlig man som luktar svett allmänt dålig hygien och diskar en gång i månaden.

Intressen är nog för dåliga för att dela med mig av ifall ni har ynglingar i guilden så dom ska slippa lida så håller jag tyst om dom

Arbetslös just nu så all tid i världen att spela

Och för er lyckliga småpojkar därute så finns det en ledig plats i min obäddade säng som ni kan få gråta er till sömns i ibland.



sen till Ingame delen
Min Gubbe heter Hyrfilm, han är en skallig gnome mage med stora ögon och kåt blick

Frostfire speccad så ni vill nog inte att jag ska specca om eftersom jag ligger uppe i hög dps med stora femsiffriga crittar

Raiderfarenhet Pre WOTLK ingenting på denna gubben eftersom jag gjorde han i WOTLK men i WOTLK är det väl naxx 10 fullt naxx 25 fram till sapphiron, eller kanske inte har tagit thaddius men inga problem där. Har aldrig gjort malygos av nån anledning men det är ju lätt fixat.

Ingame yrke är enchanting å mining, dock låg enchanting eftersom jag är lat och utfattig men har 325~ eller så där men jag har lifestealing enchanten Smile, mining dock ännu lägre runt 290 eller så.

Stats är väl helt okej Håller ganska hög dps i raids

Varför jag vill joina, ingen aning tänkte jag skulle testa en svenska guild men jag måste kolla lite med mina RL polare först (vi har våran egna lilla guild just nu) men dom kanske vill joina också och dom såväl som jag är duktiga spelare med lång erfarenhet av spelet. Kanske skulle nämt det att jag har spelat wow sen flera år tillbaka och är en allmänt duktig spelare. Så jag skriver denna Appen bara så ni vet vem jag är ifall jag lämnar guilden (det är min egna guild) som jag är i nu

Vet inte om jag känner någon, men jag är lätt att lära känna.

Jag kan spela i Princip när som helst.

Tidigare guilds, ja inga värda att nämna förutom <Noctem Enraged> som var guilden jag var med i å raidade men som las ner eftersom det vart för lite folk som signade till raider osv.

Har inga skulder, men kommer nog få snart när jag lånar pengar av min rl polare så jag kan reparera min gear ifall jag joinar er å börjar raida (har 10g på gubben atm)

Jag är och kommer nog alltid att vara ägaren av detta konto har alltid varit och anser att folk som inte kan spela upp sina egna gubbar kan äta skit så jag kommer inte sälja mina kära gubbar till nån bortskämd nolla så det behöver ni inte oroa er över.


Övrigt,

Som sagt måste jag kolla lite med mina RL polare om vad dom tycker att jag ska lämna men möjligheten att dom kanske också joina skulle kunna finnas och isf får ni ett gäng erfarna spelare med ungefär likvärdigt gear som mitt om inte bättre. men om inte dom tycker att jag ska joina så kommer jag nog stanna där jag är nu men tänkte att det var lika bra å göra en app ifall.


Det var nog allt

Hyrfilm
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Läs eller inte upp till dig som ser det. Empty Sv: Läs eller inte upp till dig som ser det.

Inlägg  Gladast fre feb 13, 2009 1:36 am

Rolig apply. Den största frågan är om du verkligen vill joina eftersom beslutet verkar ligga hos dina rl polare?
Du nämner också att du är fattig vilket inte är ett plus i kanten. Fattig kan man alltid vara men det finns daily quests osv att göra så man får guld. Skulle gärna vilja se en armoryprofile också. Du saknar en hel del rep med Sons of hodir och du har pvp enchants på pve gear, varför om jag får fråga? Jag vet, jag är ett tjurhuvud.

Annars var det en bra apply.
Gladast
Gladast

Antal inlägg : 38
Join date : 09-01-23
Ort : Västervik, sweden

Till överst på sidan Gå ner

Läs eller inte upp till dig som ser det. Empty Sv: Läs eller inte upp till dig som ser det.

Inlägg  Arilion fre feb 13, 2009 1:53 am

Hyrfilm!? dig kommer jag fan ihåg från pre-tbc! =D ett av dom bässta namnen på servern helt klart! nu ska jag läsa applyen =P

Edit: Vafan namefaker =( Den Hyrfilm jag tänkte på var NE warrior ^^

Arilion
Admin

Antal inlägg : 115
Join date : 08-11-06

https://regin-guild.swedishforum.net

Till överst på sidan Gå ner

Läs eller inte upp till dig som ser det. Empty Sv: Läs eller inte upp till dig som ser det.

Inlägg  Hyrfilm fre feb 13, 2009 2:01 am

Jag pastade en armory länk men den måste ha fuckat upp bara. får länka en ny här å kolla om den funkar bättre


sen att jag är fattig och inte har dom andra enchantsen, sa jag inte att jag var lat? sen tycker jag det kvittar hursomhelst är min damage output bra och behovet av att farma rep för nån annan enchant har inte riktigt bekommit mig.

Hyrfilm
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Läs eller inte upp till dig som ser det. Empty Sv: Läs eller inte upp till dig som ser det.

Inlägg  Hyrfilm fre feb 13, 2009 7:11 am

Jag tror bestämt att det är han som namefakear mig isf, jag döpte min druid som nu heter Rawendelion till hyrfilm när jag började spela wow nångång väldigt tidit på twillights hammer, men sen när jag flyttade honom hit döpte jag om honom, sen nu när jag gjorde denna magen fick ha ta det namnet. Så jag är Hyrfilm å warriorn du tänker på namefakeade mig Wink haha

Hyrfilm
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Läs eller inte upp till dig som ser det. Empty Sv: Läs eller inte upp till dig som ser det.

Inlägg  Hyrfilm fre feb 13, 2009 7:20 am

Tredje gången gillt iaf så funkar det inte nu skiter jag i att försöka igen så får ni söka på mitt namn på armory.


eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Neptulon&n=Hyrfilm

Hyrfilm
Gäst


Till överst på sidan Gå ner

Läs eller inte upp till dig som ser det. Empty Sv: Läs eller inte upp till dig som ser det.

Inlägg  Sponsored content


Sponsored content


Till överst på sidan Gå ner

Till överst på sidan


 
Behörigheter i detta forum:
Du kan inte svara på inlägg i det här forumet